Z důvodu inventury může být expedice objednávek od 14. do 17.1.2020 expedována v pondělí 20.1.2020

Otázky a odpovědi

 

Můžu si vyzvednout zboží osobně?

Ne, osobní odběr zboží není možný. Na uvedené adrese není sklad, prodejna ani výdejní místo.

 

Kdy obdržím objednané zboží?

Rychlost dodání zboží závisí na zvolené formě přepravy (viz níže nebo Přehled dopravy)

Objednávky expedujeme pouze kompletní. Zboží expedujeme do 2 pracovních dnů od objednání, pokud zboží není při objednání "momentálně nedostupné" - zdůrazněno červenou barvou. O nedostupnosti zboží zákazníka pro jistotu informujeme e-mailem. Stejně tak pokud objednáte více druhů nebo kusů zboží a některé zboží bude momentálně nedostupné, budete o této skutečnosti nejpozději následující pracovní den telefonicky nebo e-mailem informováni. Požadavek na částečné dodávky je třeba vyžádat předem e-mailem, ale v takovém případě bude účtováno dopravné s každou zásilkou, která nedosahuje na dopravné zdarma (příklad: pokud máte při kompletní objednávce právo na dopravu zdarma, ale objednáte i zboží, které není skladem, tzn. je momentálně nedostupné a požádáte nás, abychom Vám poslali zboží, které je skladem a následně doposlali zboží, které skladem není (je momentálně nedostupné), máme právo Vám naúčtovat pokaždé plné dopravné, pokud ani jednou nebude hodnota zboží dosahovat na dopravné zdarma).

Pokud jste si vybrali jako dopravu některé výdejní místo ZÁSILKOVNY, zboží očekávejte nejdříve za 2 pracovní dny a déle, většinou však do 2-5 pracovních dnů od expedice zboží (ale i zde může nějaký šotek délku dodání prodloužit).

Pokud si zvolíte platbu převodem, zboží bude expedováno až po připsání platby na náš účet (viz objednávka webové stránky, obchodní podmínky). V případě, že při platbě převodem nebude zboží do 3 dnů zaplaceno, objednávka bude automaticky stornována. O stornování objednávky budete informováni e-mailem.

 

Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal/a?

Pokud je Vaše objednávka již odeslána, můžete nás kontaktovat telefonicky, nejlépe však e-mailem na eshop@amiro.cz. Pokud nebude objednávka již vyexpedována, zboží Vám do objednávky přidáme, event. objednávku pozměníme. Pokud bude objednávka již vyexpedována, NELZE dodatečně nic měnit. Děkujeme za pochopení.

 

Kdy mi dorazí údaje k platbě, pokud jsem si vybral/a platbu předem?

V potvrzení objednávky jsou uvedeny veškeré potřebné údaje k platbě, kterou je potřeba učinit neprodleně, protože zboží je blokováno přesně 3 dny od objednání. Pokud v této době není platba připsána na náš účet, je objednávka automaticky stornovaná.

 

Pokud se online platba nezdaří, jak mám postupovat?

Příkaz k online platbě lze opakovat. Pokud se Vám to přece jen nepodaří, kontaktujte nás, nejlépe e-mailem na eshop@amiro.cz. Objednávku lze na Vaši žádost změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

 

Jak mám změnit fakturační adresu / doručovací adresu po odeslání objednávky?

Změnu fakturační / doručovací adresy je potřeba nahlásit e-mailem nejpozději do vyexpedování zásilky. O expedici zásilky jste informován/a e-mailem. Po vyexpedování zásilky NELZE údaje měnit.

 

Do kdy mohu objednávku stornovat?

Objednávku můžete stornovat e-mailem do momentu vyexpedování zásilky, poté již nikoliv. O expedici zásilky jste informován/a e-mailem.

 

Kdy obdržím fakturu ke zboží?

Fakturu neboli daňový doklad posíláme e-mailem na elektronickou adresu kupujícího do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. Zpravidla faktury posíláme druhý pracovní den po doručení. Zároveň tak kontrolujeme úspěšné doručení.

 

Při převzetí zásilky bylo zjištěno poškození zboží, jak mám postupovat?

Ihned po rozbalení zásilky je nutné nahlásit případnou škodu příslušnému přepravci a současně prodávajícímu, pokud je zboží poškozené. Budeme velice rádi, pokud nám dané zboží a poškozenou krabici s veškerým obalovým materiálem nafotíte a fotky neprodleně pošlete. Velmi nám těmito foto důkazy pomůžete „v boji“ s dopravci o lepší zacházení s balíčky pro Vás, za což Vám velmi děkujeme, pokud tak učiníte.

 

Můžu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Na webových stránkách viz Formuláře naleznete „Odstoupení od kupní smlouvy“. Informaci o Odstoupení od kupní smlouvy musíme obdržet nejpozději čtrnáctý (14.) den od převzetí zboží. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení Odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Při vrácení zboží je, v souladu s právními předpisy, vrácena částka za nejlevnější způsob dopravy, který byl při objednávání možný. Upozorňujeme, že máme právo na náhradu nákladů za poškozené zboží.

V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (nákup na IČ) nevzniká nárok na Odstoupení od kupní smlouvy

 

Kam mohu nahlásit reklamaci?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít Reklamační formulář viz Reklamační formulář a postupovat dle Reklamačního řádu. V případě potřeby nás kontaktujte nejlépe e-mailem na eshop@amiro.cz, rádi Vám poradíme.

Na zboží zakoupené v internetovém obchodě Amiro, s.r.o. se vztahuje záruka dle informací na webových stránkách uvedených přímo u daného výrobku. Při nákupu na IČ záruční dobu na zboží stanovuje výrobce nebo konkrétní dovozce zboží do ČR.

 

Co je potřeba se zbožím poslat, pokud zboží budu zasílat k reklamaci?

Je nutné vyplnit a přiložit Reklamační formulář, můžete (nemusíte) přiložit kopii faktury a poslat k nám na níže uvedenou adresu viz Reklamační řád.

 

Jak obdržím návody, energetické štítky a informační listy?

Veškeré zboží, které prodáváme je výlučně české distribuce (a to i v případě, kdy vyhledávače typu Heuréka, Zboží apod. mají uvedeno „distribuce neznámá“). České návody jsou součástí zboží. Ale pokud se naprosto výjimečně stane, že součástí zboží není, kontaktujte nás, okamžitě sjednáme nápravu a v elektronické formě Vám vše potřebné obratem pošleme.